مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 15:322022-04-21اقتصادي

اعتبار 3200 میلیارد تومانی نوسازی مدارس با مشارکت خیران


رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: از محل اعتبارات مشارکتی با خیران در سال 1401 سه هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار در اختیار داریم.

- ، مهر الله رخشانی مهر روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از مراکز آموزشی و ورزشی نیازمند بازسازی و نوسازی شهرستان فیروز کوه گفت: در صورت تخصیص اعتبار عدد قابل توجهی در بین استان های کشور توزیع می شود، سال گذشته از محل همین اعتبار 190 میلیارد تومان برای استان تهران تأمین اعتبار شده است.

وی ادامه داد: با پیگیری نماینده شهرستان های فیروز کوه و پردیس در مجلس از مراکز آموزشی و ورزشی شهید مطهری، هفده شهریور سابق، باقرالعلوم (ع) پژوهش سرای دانش آموزی شهدای هسته ای و سالن تختی که نیازمند تخریب و بازسازی هستند بازدید داشتیم.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ادامه داد: باز سازی و تخریب این مراکز آموزشی و ورزشی از محل اعتبارات مشارکتی با خیران و طرح های مختلف تخریب، بازسازی و یا از محل طرح های احداثی رقم اعتبارات را افزایش خواهیم داد.

رخشانی مهر خاطرنشان کرد: در سال های گذشته خیران مدرسه ساز مشارکت قابل توجهی در نوسازی مدارس داشتند.

وی توضیح داد: پس از این بازدید جلسه ای با حضور نماینده مجلس در حوزه انتخابیه، فرماندار، مدیر کل آموزش و پرورش استان و سایر مسئولان برای تصمیم گیری و اولو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار 3200 میلیارد تومانی نوسازی مدارس با مشارکت خیران

اعتبار 3200 میلیارد تومانی نوسازی مدارس با مشارکت خیران