مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 15:022022-04-21اقتصادي

سفر قریب الوقوع اردوغان به ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، چتین تانر امروز در دیدار با رییس اتاق بازرگانی تبریز با اشاره به قرابت های فرهنگی بین دو کشور همچنین ظرفیت های فراوان آذربایجان شرقی بر لزوم استفاده از این ظرفیت ها تاکید کرد و گفت: باید برای ایجاد مکانیزم های ارتباطی مانند برگزاری جلسات ماهانه تلاش کنیم.

  چتین تانر با اشاره به سرعت بالای اقتصاد جهانی و لزوم حرکت با سرعت بالا در این مسیر، بر استفاده از توانمندی های شرکت های پیمانکاری ساختمانی ترکیه تاکید کرده و در خصوص متقاعد کردن آن شرکت ها برای حضور در آذربایجان شرقی قول مساعدت داد.

  حضور قریب الوقوع رییس جمهور ترکیه در جمهوری اسلامی ایران و همچنین اشاره به تحصیل بیش از 200 دانشجوی ترکیه ای در ایران در دو سال اخیر از دیگر موضوعات مطرح شده از سوی سرکنسول ترکیه در تبریز بود.

  ضرورت افزایش مبادله هیأت های تجاری بین ایران و ترکیه   وابسته ی بازرگانی سرکنسولگری ترکیه در تبریز نیز با اشاره به برقراری مجدد برنامه هیأت های خرید برای نمایشگاه های ترکیه و با تأکید بر حمایت دولت ترکیه از مدعوین، مبادله هیأت های تجاری میان اتاق های دو کشور را با توجه به فروکش کردن شیوع ویروس کرونا ضروری دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر قریب الوقوع اردوغان به ایران

سفر قریب الوقوع اردوغان به ایران