مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 14:322022-04-21اجتماعي

دام های سبک البرز علیه طاعون نشخوارکنندگان واکسینه شوند


معاون فنی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرج گفت: دام های سبک البرز پیش از ورود به مراتع علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک واکسیناسیون شوند.

- ، اصغر جوادیان نژاد در جلسه کنترل دام و پیشگیری از گسترش بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک در البرز اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به فصل تعلیف دام و حضور دام های عشایری و کوچ رو به مراتع منطقه حفاظت شده البرز جنوبی و به جهت جلب مشارکت و همکاری دستگاه های مرتبط در کنترل دام و پیشگیری از انتشار بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک در بین حیات وحش منطقه حفاظت شده البرز جنوبی، جلسه ای با حضور نمایندگان ادارات منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، دامپزشکی، امور عشایری و بخشداری آسارا در سالن جلسات اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرج تشکیل شد.

وی بیان کرد: در این جلسه به لزوم انجام واکسیناسیون کلیه دام ها بر علیه بیماری PPR (طاعون نشخوار کننگان کوچک) حداقل دو هفته قبل از حرکت دام ها از مبدا به سمت مراتع از سوی دامپزشکی و همچنین کنترل گله های دام در ایستگاه ها و مبادی کنترلی توسط اکیپ های مشترک منابع طبیعی، محیط زیست و دامپزشکی و جلوگیری از ورود دام غیر مجاز به مراتع تاکید شد.

معاون فنی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرج به اقدامات آموزشی و اطلاع رسانی از طریق دستگاه های ذیربط در زمینه واکسیناسیون و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دام های سبک البرز علیه طاعون نشخوارکنندگان واکسینه شوند

دام های سبک البرز علیه طاعون نشخوارکنندگان واکسینه شوند