مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 13:572022-04-21اجتماعي

سراوان تَلی به بلندای آرزوهای از دست رفته/3 دهه غفلت صدای مردم را درآورد


قصه پسماند سریال ادامه داری است که معضلی بزرگ برای گیلان سرسبزمان به وجود آورده و این روزها مردم منطقه سراوان با اجتماع در مبادی ورودی محل لندفیل اعتراض خود را به سال ها کمکاری مسؤولان پیشین و متولی گیلان اعلام کرده و نسبت به متولیان بی اعتماد شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سراوان نامی آشنا اما دوستی فراموش شده است، خطه ای که اگر قدم در آن بگذاری صفتی جز بهشت گیلان را نمی توانی به آن نسبت دهی، سرت را که در میانه جنگل سرسبزش به آسمان بلند کنی خیل عظیم بلندای درخت های انجیری و صنوبر و همیشه بهار را می بینی و جنگلی هیرکانی که سرمایه عظیم گیلان زمین است.

صدای گنجشکان و آوای مرغان در جنگل، نوایی بهشتی بر سرزمین سراوان آفریده و بادی که از لابه لای برگ های سبز درختان جریان دارد آرامشی شگرف بر دل و جان بیننده می گذارد.

اما .

این آرامش محض و تصویر زیبا، بهشت گیلان را مدت مدیدی است ترک گفته و رفته رفته با دنیایی از پلاستیک و زباله های عفونی جایگزین می شود.

امروز پا در این سرزمین گذاشتم برای نخستین بار و به عنوان یک خبرنگار این تأخیر را قصور جبران ناپذیر خودم می دانم، امروز پا در مکانی گذاشتم که مردمانش مدت هاست به دلیل انباشت زباله در نزدیکی محل زندگی خود با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کنند و مسؤولان اگرچه گاهاََ شنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سراوان تَلی به بلندای آرزوهای از دست رفته/3 دهه غفلت صدای مردم را درآورد

سراوان تَلی به بلندای آرزوهای از دست رفته/3 دهه غفلت صدای مردم را درآورد