مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 13:372022-04-21سياسي

مانور وحدت مردم ایران و افغانستان در دشتی برگزار شد


در پی اهانت به مقام شامخ روحانیت و تفرقه افکنی دشمن بین برادران ایرانی و افغانستانی مانور وحدت بین برادران شیعه ایرانی و افغانستان در مصلی امام خامنه ای شهر خورموج برگزار شد.

- ، امام جمعه دشتی ظهر پنجشنبه در این مراسم با آرزوی قبولی طاعات و عبادات اظهار داشت: وقتی تاریخ ملت ایران و افغانستان از گذشته تا امروز بررسی می کنیم می بینیم که همواره بین دو ملت برادری و اخوت بوده و اختلاف و دشمنی نبوده است.

حجت الاسلام علی زاهددوست با بیان اینکه در گذشته دور افغانستان بخشی از خاک ایران بوده است؛ افزود: بسیاری از شخصیت ها و مفاخر ایران از خاک افغانستان بودند.

زاهد دوست با بیان اینکه یکی از استوانه های حوزه علمیه مرحوم آخوند خراسانی است؛ ادامه داد: مرحوم از شخصیت های ممتاز حوزه است و تا امروز حوزه های علمیه در مقابل این استاد زانو شاگردی می زنند و آثار آن در حوزه های علمیه قابل استفاده است.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان بدنبال ایجاد اختلاف بین دو ملت ایران و افغانستان هستند؛ ادامه داد: دشمنان ایران و اسلام روزی چین هراسی؛ عراق هراسی؛ سوریه هراسی به راه انداخته بودند و امروز نیز افغانستان هراسی به راه انداختند که این جز پروژه دشمنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور وحدت مردم ایران و افغانستان در دشتی برگزار شد

مانور وحدت مردم ایران و افغانستان در دشتی برگزار شد