مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 13:022022-04-21اقتصادي

شبکه های سیم مسی در استان تهران به کابل خودنگهدار برق تبدیل می شود


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان تهران از اجرای طرح تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار خبر داد و گفت: امیدواریم تا پایان شهریورماه امسال، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، قاسم شهابی مدیر برق منطقه ای  استان تهران پیش از ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات برق رسانی به شهرک صنعتی قرچک، اظهار کرد: کمبود برق واقعیتی انکارناپذیر است و قطعی ها خوشایند ما نیست، اما ناچارا به دلیل کمک به تولید و کنترل شرایط موجود، موظف به اعمال روش هایی هستیم که کمترین آسیب به بخش صنعت وارد شود و امسال نیز به شدت به همراهی مردم برای صرفه جویی نیازمندیم.

وی گفت: با تعامل شهرداری، مشکلات روشنایی معابر قرچک مرتفع می شود و در این خصوص به لحاظ تأمین بخشی از امکانات و نیروی اجرایی آمادگی کامل داریم.

مدیر برق منطقه ای استان تهران افزود: امیدواریم تا پایان شهریور در چندین شهرستان جشن پایان سیم های مسی برگزار شود که در افزایش بهره وری، دانش بنیان کردن برق و اعمال نگاه فناورانه، کاهش سرقت ها، پایداری شبکه و کاهش تلفات جانی و مالی نقش اساسی دارد.

ضرورت احداث پست برق دائم در شهرک صنعتی قرچک فرماندار قرچک نیز در این جلسه گفت: باید زیرساخت های تقویت فعالیت اقتصادی شهرک صنعتی قرچک از جمله پست 63 کیلوولت ایجاد شود تا یکی از مهم ترین دغدغه تولیدکنندگان مترفع شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه های سیم مسی در استان تهران به کابل خودنگهدار برق تبدیل می شود

شبکه های سیم مسی در استان تهران به کابل خودنگهدار برق تبدیل می شود