مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 12:522022-04-21سياسي

اهمیت روز قدس بعد از سازش عوامل امریکا با رژیم صهیونیستی عیان شد


نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه اهمیت روز قدس در فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری هم مشهود بود، گفت: اهمیت روز قدس بعد از سازش اعراب و عوامل امریکا با رژیم صهیونیستی بیشتر خودش را نشان داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله علی خاتمی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی برگزاری روز قدس با تاکید بر اهمیت روز قدس در طول حیات انقلاب اسلامی اظهار کرد: این اهمیت در بیانات امامین انقلاب مشهود است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه اهمیت روز قدس در فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری هم مشهود بود، افزود: اهمیت روز قدس بعد از سازش اعراب و عوامل امریکا با رژیم صهیونیستی بیشتر خودش را نشان داده است.

وی حضور آموزش و پرورش، دانشجویان، اتحادیه دانش آموزی و دیگر تشکل ها را در مراسم روز قدس البته با شاخصه و یونیفورم خاص و همراه جمعیت مهم دانست و ادامه داد: برگزاری و حضور پرشور در این مراسم از وظایف ملی و شرعی محسوب می شود.

آیت الله خاتمی تاکید کرد: مراسم روز قدس بعد از دو سال تعطیلی باید باشکوه برگزار شود.

در ادامه جانشین فرماندهی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تاکید بر همراهی سپاه برای برگزاری روز قدس افزود: روز قدس امسال به دلایلی از حساسیت ویژه برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت روز قدس بعد از سازش عوامل امریکا با رژیم صهیونیستی عیان شد

اهمیت روز قدس بعد از سازش عوامل امریکا با رژیم صهیونیستی عیان شد