مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 12:372022-04-21حوادث

تلف شدن 660 رأس دام در «نهبندان»/ 6880 لیتر سوخت قاچاق کشف شد


ریزش نزولات آسمانی و وقوع سیلاب بهاری باعث تلف شدن 660 رأس گوسفند در این شهرستان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ احسان رحیمی فرمانده انتظامی نهبندان ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع سیلاب های بهاری و تلف شدن احشام واقع در یکی از روستاهای شهرستان نهبندان بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه و بررسی های اولیه مشاهده کردند که ریزش نزولات آسمانی و وقوع سیلاب باعث تلف شدن 660 رأس گوسفند شده است.

فرمانده انتظامی نهبندان تصریح کرد: دامداران و کشاورزان محل نگهداری دام و محصولات خود را ایمن سازی کنند تا در صورت شدت ریزش نزولات آسمانی از بروز خسارات پیشگیری شود.

کشف 6880 لیتر سوخت قاچاق رحیمی تصریح کرد: در 48 ساعت گذشته مأموران انتظامی نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به 6 دستگاه خودرو مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروهای متوقف شده، 6 هزار و 880 لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع کشف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلف شدن 660 رأس دام در «نهبندان»/ 6880 لیتر سوخت قاچاق کشف شد

تلف شدن 660 رأس دام در «نهبندان»/ 6880 لیتر سوخت قاچاق کشف شد