مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 11:272022-04-21ورزشي

شهرداری کمتر از یک تیم و بیشتر از همه مساوی می کند


تیم فوتبال شهرداری همدان با تساوی در هفته بیست وششم لیگ یک تعداد مساوی های خود در این فصل از مسابقات را به عدد 14 رساند.

- خبرگزاری فارس-همدان: شاگردان رضا طلایی منش دوشنبه شب در آستارا و در چارچوب ایستگاه 26 لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور با نتیجه دو بر دو برابر شهرداری این شهر متوقف شدند تا یکی از اعداد جالب توجه در جدول مسابقات ثبت شود.

شهرداری همدان که هفته گذشته نیز برابر پارس جنوبی جم متوقف شده بود، حالا عدد 14 را برابر تساوی های خود در جدول رقابت ها رقم زده.

در شرایطی که تنها استقلال ملاثانی با یک تساوی بیشتر از شهرداری، از این حیث رکورددار است.

شهرداری با همین تعداد تساوی، خود را در کمرکش جدول بیمه کرده و سند ابقای تنها نماینده دیار هگمتانه در لیگ دسته اول فوتبال کشور با این روند پرثبات در تعداد تساوی ها به امضا رسیده است.

نکته جالب اینکه این تعداد تساوی در حالی رقم خورده که در جدول لیگ برتر فوتبال، لیگ یک، لیگ برتر فوتسال، جدول های لیگ دسته دوم و حتی لیگ برتر بانوان هیچ تیمی به تعداد استقلال ملاثانی و مشکی پوشان همدانی تن به نتیجه مساوی نداده است.

شهرداری هم اکنون با 32 امتیاز رتبه دهم جدول 18 تیمی لیگ یک را تصاحب کرده و در فاصله 9 هفته مانده به پایان رقابت ها، در اندیشه کسب امتیازات بیشتر است تا در نخستین سال حضور د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری کمتر از یک تیم و بیشتر از همه مساوی می کند

شهرداری کمتر از یک تیم و بیشتر از همه مساوی می کند