مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 10:172022-04-21سياسي

میزبانی «رخ به رخ» از یک معمار پیشکسوت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مهدی حجت معاون پیشین شهرسازی و معماری شهرداری تهران مقابل امیرعلی دانایی پیرامون نکات مختلف زندگی حرفه ای خود، - برنامه رخ به رخ پنجشنبه یکم اردیبهشت میزبان یکی از معماران کهنه کار و از بنیانگذاران سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مهدی حجت معاون پیشین شهرسازی و معماری شهرداری تهران مقابل امیرعلی دانایی پیرامون نکات مختلف زندگی حرفه ای خود، مضمون هویت و مفاهیم انسانی به گفتگو می پردازد.

از جمله سوابق اجرایی حجت، می توان به جانشینی وزیر در سازمان ملی حفاظت آثار باستانی ایران، عضو شورای مشورتی کمیته ملی یونسکو، رییس سازمان میراث فرهنگی کشور و جانشین وزیر در شورای عالی معماری و شهرسازی اشاره کرد.

در برنامه رخ به رخ سوالات با هدف نزدیک شدن به بخش های عمیق تر شخصیتی مخاطب طراحی شده و با توجه به ویژگی های منحصر به فرد مهمانان، هر برنامه حال و هوایی ویژه می یابد.

درون نگاری و روانکاوی اصلی ترین خاصیت این برنامه است.

رخ به رخ برنامه ای از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو به تهیه کنندگی مهدی بابایی، کارگردانی احسان لهراسبی و نگارش یاسر حقیقی پور است که در ایام ماه مبارک هر شب حوالی ساعت 23:30 روی آنتن شبکه دو سیما می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی «رخ به رخ» از یک معمار پیشکسوت

میزبانی «رخ به رخ» از یک معمار پیشکسوت