مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 10:022022-04-21بين الملل

جانسون، پوتین را به «تمساح» تشبیه کرد


نخست وزیر انگلیس در اظهاراتی توهین آمیز، مذاکره با پوتین را به گفت وگو با تمساح تشبیه کرد و مدعی شد به همین دلیل مذاکرات صلح اوکراین با روسیه احتمالا با شکست مواجه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس هنگام عزیمت به هند در اظهاراتی توهین آمیز مدعی شد هرگونه مذاکرات صلح بر سر اوکراین احتمالا با شکست مواجه خواهد شد، زیرا گفت وگو با ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه را می توان با مذاکره با یک تمساح مقایسه کرد.

جانسون گفت تعامل با پوتین مانند یک تمساح است که پای شما را در آرواره های خود فرو برده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز، جانسون در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ادامه تسلیح اوکراین از سوی غرب حیاتی است، مدعی شد: خیلی سخت است که بفهمیم اکنون اوکراینی ها با توجه به عدم حسن نیت آشکار پوتین، چگونه می توانند با وی مذاکره کنند.

راهبرد او، که مشهود است، این است که سعی کند تا جایی که می تواند اوکراین را ببلعد و تصرف کند و شاید نوعی مذاکره از موضع قدرت داشته باشد.

وی افزود سران جهان، از جمله جو بایدن رییس جمهور ایالات متحده، در این هفته در تماسی موافقت کردند که با تشدید حملات روسیه به شرق اوکراین، به تامین تسلیحات از جمله توپخانه به کی یف ادامه خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانسون، پوتین را به «تمساح» تشبیه کرد

جانسون، پوتین را به «تمساح» تشبیه کرد