مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 06:172022-04-21سياسي

روزه داران پایتخت نوای «بک یا الله» سر دادند


خبرگزاری فارس از تهران؛ آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است، شب عزیزی که مراد می بخشند امشب است، شب استجابت و بندگی، شب راز و نیاز، شب لرزیدن دل های بیقرار، شب قرآن به سرگرفتن و توبه، شبی که ملائکه مأمور شده اند تا به دستور پروردگارشان، مقدرات مخلوق را در پرونده ای یک ساله حک کنند.

امشب همان شب قدر است که به اعتقاد خلوت نشینان و ریاضت پیشگان، حاجت نیازمندان برآورده می شود، امشب از همه دل ها ذکر یارب یارب برخواسته و عطر بندگی در فضا پیچیده، امشب لیله القدر مشتاقانی است که به قدر بندگی خود هدایای عرشی می گیرند.

دلدادگان حضرت عشق امشب با چشمانی اشکبار، دستان تهی خود را به روی آسمان گشوده و وجود خود را در اقیانوس بی کران رحمت الهی غرق کردند تا دعا کنند برای دردهای پنهان، برای رازهای ناگفته، برای دل های شکسته، برای طاقت هایی که کم شده، برای بیماران و برای نیازمندانی که جز خداوند پناهی ندارند.

امشب در قرار عاشقی نوزدهم ماه مبارک رمضان همزمان با اولین شب قدر و شب شکافته شدن فرق عدالت و گرسنگی یتیمان کوفه، هر گوشه و کناری مخصوصاً در مساجد، حسینیه ها، امامزاده ها و حرم های شریف شهرستان های استان تهران صفا و حال معنوی خاصی برقرار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزه داران پایتخت نوای «بک یا الله» سر دادند

روزه داران پایتخت نوای «بک یا الله» سر دادند