مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 05:122022-04-21اقتصادي

خوزستان جزو اولویت های دولت است/ احداث دهکده المپیک در آبادان


خوزستان در همه زمینه ها جزو اولویت های دولت به شمار می رود و با دستور رییس جمهور به صورت ویژه در عرصه ورزش نیز پروژه های مهمی در این استان عملیاتی خواهد شد.

- ، سیدحمید سجادی شامگاه چهارشنبه در جریان بازدید از پروژه های ورزشی آبادان اظهار کرد: منابع خوبی در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد و به دنبال راهی هستیم تا از سایر منابع مانند پتروشیمی، گاز، نفت و حتی منطقه آزاد برای پویایی در خوزستان استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه تکالیف و انجام وظیفه ورزش در خوزستان طی چند سال اخیر به خوبی انجام نشده به همین دلیل اکنون باید برای پویایی ورزش این استان دو برابر گذشته فعالیت کرد، افزود: خوزستان در همه زمینه ها جزو الویت های دولت به شمار می رود و با دستور رییس جمهور به صورت ویژه در عرصه ورزش نیز پروژه های مهمی در این استان عملیاتی خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به وضعیت ورزشگاه پنج مهر آبادان، عنوان کرد: متأسفانه نوع مصالح ساختمانی به کار رفته و نوع اتفاقات عمرانی به صورتی بود که عمر جایگاه تماشاگران این ورزشگاه خیلی زود به پایان رسید.

سجادی ادامه داد: پس از بررسی های لازم تکلیف این ورزشگاه مشخص خواهد شد، این ورزشگاه یا با این حال رها خواهد شد یا پروژه با تزریق اعتبار ادامه خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان جزو اولویت های دولت است/ احداث دهکده المپیک در آبادان

خوزستان جزو اولویت های دولت است/ احداث دهکده المپیک در آبادان