مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 00:272022-04-20سياسي

هیچ مستکبری در مکتب سیاسی امام(ره) قدرت تلقی نمی شود


امام بنده خدا بود و هیچ مستکبری مورد احترام وی نبوده و هیچ قدرت شیطانی در مکتب سیاسی امام(ره) قدرت تلقی نمی شود.

- ، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی شامگاه چهارشنبه در مراسم شب نوزدهم ماه مبارک رمضان و احیا شب قدر در حرم مطهر بنیانگذار امام خمینی (ره)، شب نوزدهم ماه رمضان را شبی بسیار بافضیلت توصیف کرد و گفت: لیله القدر شب امید است، لیله القدر شب تصمیم و در این شب پرونده اعمال به خدمت حجت الهی تقدیم می شود و مقدرات هستی در این شب رقم می خورد.

وی شناخت نسبت به کتاب کامل قرآن کریم که امشب بر قلب انسان کامل نازل شد، را نجات دهنده دانست و گفت: معرفت انسان نسبت به کتاب کامل و انسان کامل نجات دهنده است، قرآن هدایت برای تمام انسان ها است، اما تنها متقین که در ابتدای سوره بقره به آن ها اشاره شده به هدایت های قرآن توجه کرده و از آن بهره مند می شوند.

رییس جمهور اسلامی ایران در ادامه وجود مقدس نبی اسلام (ص) را نیز متعلق به تمام انسان ها دانست، اما افزود: هم هدایت قرآن و هم هدایت نبی مکرم اسلام برای کسانی است که به آن دل می دهند.

وی سپس به تبیین ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) پرداخت و گفت: امام بزرگوار ما (ره) مفسر و مبین قرآن و شاگرد مکتب پیامبر (ص) بود و همین امر سبب شد، تا مردم سخن او را شنیده و از تمام جان و مال برای تحقق ندای او مایه بگذارند، امام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ مستکبری در مکتب سیاسی امام(ره) قدرت تلقی نمی شود

هیچ مستکبری در مکتب سیاسی امام(ره) قدرت تلقی نمی شود