مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 00:222022-04-20اقتصادي

اولویت واگذاری تسهیلات اشتغالزایی به جوانان باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، منصور کریمی فرد شامگاه چهارشنبه در جلسه هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اشتغال زایی بنیاد مسکن در پل دختر، عملکرد سپاه در زمینه اشتغال زایی را در این شهرستان مطلوب خواند و اظهار کرد: سپاه در زمینه اشتغال زایی در پل دختر بانک اطلاعاتی راه اندازی کرده و 2 تسهیلگر در پل دختر و معمولان دارد و صندوق های قرض الحسنه در سال 1396 در این شهرستان تشکیل شده است.

وی افزود: این اقدام در راستای تحقق شعارهای محوری اقتصاد مقاومتی توسط سپاه صورت گرفته که به اشتغالزایی و کاهش آسیب های اجتماعی کمک موثری است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج پل دختر گفت: سپاه با هم فکری روستاییان و کارشناسانی که در زمینه شناسایی شغل متناسب با هر منطقه تبحر دارند با آسیب شناسی در مواقع مختلف مانند خشک سالی در رابطه با نوع اشتغال مناسب تصمیم می گیرد و در این زمینه نظارت می شود.

وی افزود: ایجاد اشتغال با استفاده از تسهیلات اشتغال زایی باید همراه با ورود نخبگان، دانشگاهیان و صاحبان فکر باشد تا فرصت ها به آسیب و تهدید تبدیل نشود و از این تسهیلات با بهترین خروجی در زمینه تحقق شعار سال و جلب رضایت مردم استفاده بهینه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت واگذاری تسهیلات اشتغالزایی به جوانان باشد

اولویت واگذاری تسهیلات اشتغالزایی به جوانان باشد