مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 00:022022-04-20سياسي

رییسی: در مکتب سیاسی امام هیچ مستکبری مورد احترام نبود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور امشب در مراسم شب نوزدهم ماه مبارک رمضان و احیا شب قدر در حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره)، اظهار کرد: شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، شب ضربت خوردن مولای متقیان در جوار مرقد نورانی امام بزرگوار (ره) و ارادتمندان و سوگواران به ساحت مقدس حضرت امیرالمومنین(ع) قرار داریم و امشب شب بسیار بافضیلتی در زندگی همه ما است و لیله القدر شب امید است.

وی افزود: لیله القدر شب تصمیم، استغفار، انابه، نجوا و سر و سر با خدای متعال است و شبی است که پرونده اعمال به خدمت حجت الهی تقدیم می شود و لیله القدر رقم خوردن مقدرات هستی است و معرفت نسبت به این شب و صاحب آن برای انسان بسیار لازم است.

رییس جمهوری بیان کرد: این معرفت را باید صاحب این شب بخواهیم و امشب باید مدال معرفت و شناخت را طلب کنیم، شناخت نسبت به کتاب کامل قرآن کریم که امشب بر قلب انسان کامل نازل شد و آنچه نجات دهنده انسان است معرفت نسبت به کتاب کامل و انسان کامل است.

رییسی با اشاره به اینکه تمام این مسائل برای هدایت انسان ها است، گفت: قرآن هدایت برای تمام انسان هاست، اما تمام انسان ها بهره نمی برند لذا در ابتدای سوره بقره به متقین اشاره شده و آنان که به هدایت های قرآن توجه می کنند، هدایت می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: در مکتب سیاسی امام هیچ مستکبری مورد احترام نبود

رییسی: در مکتب سیاسی امام هیچ مستکبری مورد احترام نبود