مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 22:372022-04-20سياسي

امام جمعه قشم:بین صفوف مومان و مسئولان نباید شیطان نفوذ کند


مومنان و مسئولان باید با صفوفی به هم پیوسته و متحد، برادرانه در کنار هم بایستند تا مانع از ورود شیطان در میان آنان شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی شامگاه چهارشنبه در دیدار صمیمانه مسئولین شهرستان قشم بیان کرد: باید تقوای اجتماعی، اقتصادی و اجرایی پیشه کرد تا از ورود دشمن در میان مسئولین در آوردگاه های مختلف، پرهیز شود.

وی با بیان اینکه پیروزی امت اسلامی در گرو اتحاد، وحدت و یکدستی مردم و مسوولین نظام است، افزود: همه باید مثل روزهای نخستین انقلاب، برادرانه دست یکدیگر را برای عمران و آبادانی بگیریم.

امام جمعه شهرستان قشم با بیان اینکه هم اکنون با اقتدار سپاه پاسداران و ارتش جان برکف قدرت رزمی و دفاعی کشور در حد قابل اتکایی ارتقا یافته، اضافه کرد: باید در کنار این قدرت نظامی، قدرت نرم که همان اتحاد مسئولین است نیز افزایش یابد تا صدای این وفاق در آنسوی مرزها شنیده شود.

وی اظهار کرد: اگر قلب ها و افکار با هم نزدیک شد، مردم هم پای کار می آیند و می توان با هم افزایی، توسعه ایران اسلامی را به نظاره نشست.

حجت الاسلام حاجبی ادامه داد: با همکاری و همیاری مسئولین سازمان منطقه آزاد، فرمانداری، شهرداران، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا می توان رونق و آبادانی را در شهرستان قشم رقم زد تا مردم نیز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قشم:بین صفوف مومان و مسئولان نباید شیطان نفوذ کند

امام جمعه قشم:بین صفوف مومان و مسئولان نباید شیطان نفوذ کند