مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 21:172022-04-20سياسي

لزوم توجه جدی به حوزه فرهنگ و هنر/ کم کاری ها پذیرفته نیست


فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه باید حوزه فرهنگ و هنر جدی گرفته شود، گفت: هرگونه کم کاری در این بخش پذیرفتنی نیست.

- از آستانه اشرفیه، آیین تجلیل از گروه سرود آقای خوبی ها عصر چهارشنبه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سالن ارشاد شهرستان آستانه اشرفیه برگزار شد.

راه زنده ماندن گروه هنری را تکثیر آن است فرمانده سپاه قدس گیلان در این مراسم راه زنده ماندن گروه را تکثیر آن دانست و تصریح کرد: باید در شهرستان گروه های دیگر به این گروه اضافه شوند چرا که باید برای زنده ماندن گروه هنری و مذهبی آن را تکثیر کرد.

سردار محمد عبدالله پور به اجرای بعدی گروه سرود به رنگ آسمان برای شهید سرفراز شهرستان شهید خوش سیرت اشاره کرد و گفت: امید آن است در حوزه های دیگر این گروه سرود اقدامات مختلفی داشته باشند و قطعاً مورد حمایت سپاه و بسیج قرار خواهند گرفت.

وی با تاکید بر اینکه حوزه فرهنگ و هنر باید جدی گرفته شود کم کاری در این بخش را نفی کرد و افزود: گروه سرود آقای خوبی ها نمونه کار فرمان آتش به اختیاری حضرت آقا است.

هر آنچه که با زبان هنر بیان شود تأثیر گذار است امام جمعه شهرستان آستانه اشرفیه در آیین تجلیل از عوامل گروه سرود آقای خوبی با بیان اینکه هر آنچه که با زبان هنر بیان شود تأثیر گذار است، گفت: قرآن کریم آهنگ خاصی دارد و صوت قرآن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه جدی به حوزه فرهنگ و هنر/ کم کاری ها پذیرفته نیست

لزوم توجه جدی به حوزه فرهنگ و هنر/ کم کاری ها پذیرفته نیست