مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 20:222022-04-20سياسي

تشکیل میز «دانشگاه-دولت» برای بهره مندی از نظرات نخبگان دانشگاهی در دولت


رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری از تشکیل میز «دانشگاه-دولت» برای بهره مندی از نظرات نخبگان دانشگاهی در دولت خبر داد.

- به نقل از روابط عمومی مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری، محمدصادق خیاطیان در رویداد بین المللی زیست بوم مشاوره سیاستی و مسئله حکمرانی؛ چالش های جهانی و فرصت های ملی که عصر سه شنبه در اندیشکده حکمرانی دانشگاه شریف برگزار شد، با اعلام این خبر گفت: ما در بحث توسعه شبکه نخبگانی که از جمله ماموریت های چهارگانه مرکز بررسی های استراتژیک است، به منظور نهادینه کردن ارتباط دانشگاه و دولت، میز دانشگاه – دولت را با نظر مساعد رییس جمهور در دانشگاه های اصلی کشور راه اندازی خواهیم کرد.

وی افزود: این میزها بدون اینکه ساختار جدیدی به دانشگاه اضافه کند تاسیس خواهد شد تا اعضای هیات علمی در موضوعات کلان و راهبردی پیشنهادات خود را جهت پیگیری و دستیابی راهبردهای اجرایی مشخص به دولت ارائه کنند.

برای همین منظور در حال نگارش شیوه نامه ای برای تعیین سازوکار، اهداف و ماموریت این میزها هستیم تا به صورت اثربخش این کار انجام شود.

مرکز بررسی های استراتژیک اتاق فکر دولت است رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری در ادامه با اشاره به اینکه این مرکز به تعبیر رییس جمهور اتاق فکر دولت است و به نوعی عقل منفصل دول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل میز «دانشگاه-دولت» برای بهره مندی از نظرات نخبگان دانشگاهی در دولت

تشکیل میز «دانشگاه-دولت» برای بهره مندی از نظرات نخبگان دانشگاهی در دولت