مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 20:172022-04-20اقتصادي

181 روستا استان بوشهر در معرض تهدید طبیعی قرار دارد


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: براساس بازدیدهای میدانی و مطالعات صورت گرفته از سوی پژوهشکده سوانح طبیعی کشور، 181 روستای در معرض خطر سیلاب در ا این استان شناسایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر: علیرضا مقدم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: این مطالعات در راستای تحقق برنامه ششم توسعه و شناسایی روستاهای در معرض خطر سوانح طبیعی به ویژه بارندگی های شدید و سیل در مناطق حادثه خیز صورت گرفته است.

وی افزود: در مرحله بعد، بنیاد مسکن تلاش می کند با احداث سیل بند و دیوار حفاظتی در مناطق مشخص شده نسبت به ایمن سازی روستاها اقدام کند تا از وقوع سیل و سایر سوانح طبیعی جلوگیری شود.

مقدم اضافه کرد:  تخصیصِ اعتبارات تملک دارایی، ملی و حوادثی به پروژه ایمن سازی روستاهای در معرض خطر سوانح طبیعی در استان ضروری است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر اعلام کرد: این اداره کل از اجرای پروژه هایی جهت جلوگیری از وقوع خسارت های سنگین ناشی از حوادث بلایای طبیعی حمایت می کند.

وی ضمن اشاره به اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بازسازی مناطق حادثه دیده از سیلاب آذرماه 1399 بوشهر،  افزود: مقاوم سازی واحدهای مسکونی از وقوع حوادث ناشی از بلایای طبیعی جلوگیری می کند و در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

181 روستا استان بوشهر در معرض تهدید طبیعی قرار دارد

181 روستا استان بوشهر در معرض تهدید طبیعی قرار دارد