مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 19:222022-04-20سياسي

نیازمند انقلاب در نظام اداری بر پایه عدالت هستیم


رییس جمهور تحول در نظام اداری کشور را ضرورتی اجتناب ناپذیر دانست و گفت: امروز برای سروسامان دادن به نظام اداری کشور نیازمند انقلاب اداری بر پایه عدالت هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور امروز (چهارشنبه) در دومین جلسه شورای عالی اداری کشور در دولت سیزدهم، با تاکید بر لزوم بازبینی روند اجرای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص نظام اداری کشور، اظهار داشت: باید بررسی شود که پس از گذشت چندین سال از ابلاغ این سیاست ها، چه مقدار از آن محقق شده و علت مواردی که تحقق نیافته چیست.

وی به سازمان امور و اداری استخدامی کشور دستور داد در سطح کلان نسبت به پایش و سنجش میزان تحقق سیاست های ابلاغ شده اقدام کند و افزود: سایر دستگاه ها نیز باید در حوزه فعالیت خود روند اجرای این سیاست ها را بررسی و بر اساس آسیب شناسی، نسبت به بهبود امور اقدام کنند.

رییس جمهور تحول در نظام اداری کشور را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: امروز نیازمند انقلاب اداری با محوریت عدالت هستیم و لازم است همه حوزه های اداری و استخدامی از جمله جذب نیرو و بکارگیری و ارتقا و پرداخت ها بر مبنای عدالت متحول شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند انقلاب در نظام اداری بر پایه عدالت هستیم

نیازمند انقلاب در نظام اداری بر پایه عدالت هستیم