مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 17:122022-04-20اقتصادي

جریان دهی نخستین چاه تولیدی طرح نگه داشت و افزایش تولید


مجری طرح توسعه میدان فروزان در شرکت نفت فلات قاره گفت: با تلاش متخصصان این شرکت، جریان دهی نخستین چاه تولیدی طرح نگه داشت و افزایش تولید در میدان مشترک فروزان آغاز شد و این میدان مشترک در مسیر افزایش تولید قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، شهرام متوسل مجری طرح توسعه میدان فروزان در شرکت نفت فلات قاره گفت: با توجه به اولویت توسعه میدان های مرزی و مشترک، تسریع در افزایش تولید میدان مشترک فروزان در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه پس از 88 روز تلاش مستمر شبانه روزی در 29 فروردین 1401 با موفقیت جریان سیال از چاه برقرار شد.

وی گفت: پس از حفاری 2738 متر در 8 حلقه چاه، برای نخستین بار برداشت نفت از لایه مخزنی کژدمی فوقانی در این میدان محقق شد که با تکمیل این چاه، دکل حفاری به یک چاه دیگر منتقل شد و همچنان حفاری در دیگر چاه ها ادامه خواهد یافت.

مجری طرح توسعه میدان فروزان در شرکت نفت فلات قاره افزود: با انجام عملیات طراحی، مهندسی، خرید کالا، تجهیزات و تأمین سرویس های لازم، همزمان دو دستگاه دکل دریایی در حال حفاری در این میدان مشترک هستند.

پروژه افزایش برداشت از میدان مشترک فروزان جزو یکی از چهار پروژه طرح نگهداشت و افزایش تولید در شرکت نفت فلات قاره ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان دهی نخستین چاه تولیدی طرح نگه داشت و افزایش تولید

جریان دهی نخستین چاه تولیدی طرح نگه داشت و افزایش تولید