مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 17:022022-04-20سياسي

شهید کاظمی برای شهادتم دعا نکرد، دست به دامان مادرش شدم+فیلم و تصاویر


در خواب از شهید کاظمی درخواست کرد که برایش دعا کند، اما شهید کاظمی برایش دعای شهادت نکرد، یک ماه قبل از شهادت به مزار شهید رفته بود که مادرش را آنجا دید و دست به دامان مادر شهید کاظمی شد.

- خبرگزاری فارس _ گروه حماسه و مقاومت: 31 فروردین ماه سال 1394 عملیات بصری الحریر با حضور نیروهای مقاومت اسلامی سوریه، رزمندگان مدافع حرم ایرانی و افغانستانی فاطمیون در ریف شرقی درعا آغاز شد.

در این عملیات تعداد زیادی از رزمندگان در نبرد با گروه تروریستی جبهه النصره و ارتش آزاد سوریه در این منطقه به شهادت رسیدند که پیکر تعدادی از شهدا ماه ها در منطقه دشمن تکفیری ماند؛ از جمله پیکر شهید سرافراز حسین بادپا، دوست و رفیق همیشگی حاج قاسم.

شهید حاج قاسم سلیمانی همراه با شهید حسین بادپا، شهید مصطفی صدرزاده و شهید علیرضا توسلی حاج حسین گفته بود: حاج قاسم طاقت تشییع جنازه مرا ندارد و نمی خواهم اذیت شود.

 با این وجود بعد از گذشت چند ماه پیکر مطهر شهید حسین بادپا به همراه پیکر بیش از 60 شهید دیگر مدافع حرم عملیات بصر الحریر در اواخر تیرماه همان سال از تروریست ها باز پس گرفته شد و به کشور بازگشت.

حاج حسین در خط مقدم مبارزه باداعش؛ اولین نفر ایستاده از سمت راست خبر از غیب حاج قاسم و تعجب رفیقش در مجلسی دورهم نشسته بودند که یکی از رزمندگان لشکر 41 ثارالله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید کاظمی برای شهادتم دعا نکرد، دست به دامان مادرش شدم+فیلم و تصاویر

شهید کاظمی برای شهادتم دعا نکرد، دست به دامان مادرش شدم+فیلم و تصاویر