مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 16:322022-04-20اقتصادي

تشکیل 26 پرونده تخلف اقتصادی در آستارا/ مبادی ورودی قاچاق باید مسدود شود


فرماندار آستارا با اشاره به تشکیل 26 پرونده تخلف اقتصادی طی دو ماه گذشته در این شهرستان، گفت: مبادی ورودی قاچاق کالا و ارز باید در نطفه مسدود شود.

- ، عنایت رضایی پور ظهر چهارشنبه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز که در سالن اجلاس فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه اینکه آستارا از سه مرز زمینی، ریلی و دریایی با جمهوری آذربایجان برخوردار بوده امنیت اقتصادی در حوزه صادرات و واردات در این شهرستان یک امر ضروری است.

فرماندار آستارا افزود: دستگاه هایی که در حوزه مرزی همچون گمرک فعال هستند باید با سرعت بیشتری به عملیات خود در این حوزه همت ورزیده و جلوی آسیب به اقتصاد کشور را از این طریق بگیرند.

انجام 80 درصد صادرات گیلان از مرز آستارا وی با بیان اینکه 80 درصد صادرات استان گیلان از مرزهای سه گانه این شهرستان صورت می گیرد، تصریح کرد: اهمیت آستارا بر هیچ کسی پوشیده نیست و باید با یک نگاه متفاوت این شهرستان را مورد ارزیابی قرار داده و مشکلاتش را بررسی کرد.

رضایی پور گفت: در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گیلان باید در این شهرستان یک انبار کشف کالا برای حل مشکلات اداری و فیزیکی ایجاد کند و به سرعت باید این مورد را برای ایجاد یک بروکراسی منطقی انجام داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 26 پرونده تخلف اقتصادی در آستارا/ مبادی ورودی قاچاق باید مسدود شود

تشکیل 26 پرونده تخلف اقتصادی در آستارا/ مبادی ورودی قاچاق باید مسدود شود