مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 15:572022-04-20اقتصادي

گروکشی از راننده ها توسط واردکننده های کامیون /پیشنهاد تسهیل «اسقاط» به وزیر راه


دبیر کانون انجمن های صنفی کامیون داران کشور گفت: برخی راننده ها با افزایش قیمت کامیون اسقاطی مراتب اعتراض خود را بابت حذف قانون نوسازی در قبال اسقاط، - احمد کریمی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره اعتراضات اخیر کامیون داران و مطالبات آنها اظهار داشت: باید به این موضوع توجه داشت که مطالبات اخیر کامیون داران، صرفا موضوع نوسازی ناوگان است.

دبیر کانون انجمن های صنفی کامیون داران کشور افزود: برخی از این افراد محق هستند اما برخی هم مطالباتی دارند که ما به شخصه با آن مخالف هستیم.

وی اضافه کرد: بند پ ماده 3 قانون برنامه دائمی کشور اعلام کرده که دارندگان ناوگان فرسوده می توانند با استفاده از واردات کامیون های با عمر سه سال اروپایی و اسقاط، کامیون های خود را نوسازی کنند.

دبیر کانون انجمن های صنفی کامیون داران کشور افزود: در دل این قانون هم مشخص است که گروه هدف دارندگان ناوگان فرسوده هستند اما متأسفانه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در برنامه ای که برای نوسازی ناوگان داشت موضوع اسقاط را به مرحله آخر سپرد یعنی یک متقاضی خرید کامیون خود را (کامیون با عمر 3 سال وارداتی) انجام دهد، مجوزهای محیط زیست، استاندارد و خدمات پس از فروش می گیرد، بعد کامیون از گمرک ترخیص می شود و قبل از شماره گذاری، متقاضی باید خودروی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروکشی از راننده ها توسط واردکننده های کامیون /پیشنهاد تسهیل «اسقاط» به وزیر راه

گروکشی از راننده ها توسط واردکننده های کامیون /پیشنهاد تسهیل «اسقاط» به وزیر راه