مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 15:372022-04-20سياسي

تحقق 110 درصدی درآمد های مالیاتی/ عزم دولت برای مهار گرانی و تورم


در دیدار رییس کل سازمان امور مالیاتی و معاون اجرایی رییس جمهور بر ضرورت حمایت همه جانبه مقامات استانی و تقویت هماهنگی بین دستگاهی برای تسهیل وصول مطالبات استان ها تاکید شد.

- به نقل از سازمان امور مالیاتی، داوود منظور رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور در دیدار با سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهور ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و دستاوردهای نظام مالیاتی در سال 1400 خاطرنشان کرد: سال گذشته با تلاش همکاران و اجرای برنامه های تحولی، تحقق بیش از 110 درصدی درآمدهای مالیاتی و رکوردی جدید در تأمین مالی هزینه های کشور به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه تحول آفرینی در نظام مالیاتی، لازمه توسعه اقتصادی و پیشرفت همه جانبه کشور است گفت: افزایش منابع درآمد دولت و کاهش اتکای بودجه دولت به درآمدهای نفتی و مقاوم سازی بودجه نیازمند توسعه و تحول نظام مالیاتی است.

منظور اجرای برنامه هایی از قبیل هوشمندسازی نظام مالیاتی، شناسایی مودیان جدید و مبارزه با فرار مالیاتی، وصول معوقات، تسریع در رسیدگی ها، کاهش فرآیند دادرسی مالیاتی و گسترش فرهنگ مالیاتی در کشور را از جمله اقدامات مؤثر در تحقق کامل درآمدهای مالیاتی برشمرد و گفت: میل تاریخی به فرار مالیاتی و اجتناب از پرداخت مالیات و سوداگری ایجاب می کند، نظام مالیاتی تمام تلاش خود را برای رفع این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 110 درصدی درآمد های مالیاتی/ عزم دولت برای مهار گرانی و تورم

تحقق 110 درصدی درآمد های مالیاتی/ عزم دولت برای مهار گرانی و تورم