مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 15:322022-04-20سياسي

کتابت کل قرآن کریم با خط نستعلیق در بیش از 1000 صفحه توسط روحانی قمی


توصیه آیت الله بهجت به خطاط ها را که خواندم سبب شد به سمت نگارش کل قرآن مبین با خط نستعلیق کشیده شوم و در کمتر از سه سال بالاخره در ماه مبارک رمضان سال جاری این پروژه در بیش از یک هزار صفحه به اتمام رسید.

- خبرگزاری فارس از قم - فاطمه جمالزاده: کتاب قرآن دریایی از رحمت الهی است که هر کسی خود را به این رحمت بی انتها نزدیک تر سازد، از برکات آن بیشتر بهره مند خواهد شد.

حفظ، خواندن و نوشتن قرآن هر کدام آثار ویژه ای را به همراه دارد ولی در این میان، نوشتن آیات نورانی کتاب مبین اسلام دارای آثار وسیع و ماندگارتری است.

پیامبر مکرم اسلام(ص) فرموده است: هر گاه مؤمن بمیرد و یک برگه که روی آن علمی نوشته شده باشد از خود برجای گذارد، روز قیامت آن برگه پرده میان او و آتش می ‏شود و خداوند تبارک و تعالی به ازای هر حرفی که روی آن نوشته شده، شهری هفت برابر پهناورتر از دنیا به او می دهد.

بر این اساس نوشتن قرآن از پرسودترین و شایسته ترین کارهایی است که انسان می تواند در طول حیات دنیایی خود انجام دهد چرا که جزو ارزشمندترین علوم است و در روز قیامت شفیع نگارنده خود در برابر شعله های آتش می شود، هدایای بی مثالی را در سرای آخرت برای نگارنده به ارمغان می آورد، سبب ثبت مضامین روشن و معارف بلند قرآن می شود که این مسئله ثمرات مادی و معنوی متعددی را برای وی به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابت کل قرآن کریم با خط نستعلیق در بیش از 1000 صفحه توسط روحانی قمی

کتابت کل قرآن کریم با خط نستعلیق در بیش از 1000 صفحه توسط روحانی قمی