مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 15:222022-04-20سياسي

کرونا غیرقابل پیش بینی است/ لزوم رعایت پروتکل ها در استان سمنان


مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان بابیان اینکه ویروس کرونا غیرقابل پیش بینی است، گفت: رعایت پروتکل ها به ویژه شب های قدر در استان ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر جامعه باید هشیاری و آمادگی ها افزایش یابد، افزود: براساس مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا می بایست از ظرفیت طرح شهید سلیمانی برای رعایت بیشتر دستورالعمل های بهداشتی و درمانی خصوصاً در شب های قدر استفاده شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان بابیان اینکه درحال حاضر شاهد وضعیت باثبات تر کاهش مبتلایان به کرونا در استان هستیم، ابراز داشت: برای به حداقل رسیدن مبتلایان به کرونا می طلبد تا همچنان پروتکل های بهداشتی رعایت شود.

کارخایی بابیان اینکه فعال شدن طرح شهید سلیمانی برای همیاری و همکاری بیشتر با دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود در راستای پیشگیری و مقابله با کرونا در استان سمنان لازم است، تصریح کرد: برگزاری مستمر جلسات قرارگاه در سطح شهرستان ها با حضور فرمانداران و فرماندهان سپاه شهرستان ها و مسئولین شبکه بهداشت و درمان در سطح شهرستان ها مورد تاکید است.

وی بابیان اینکه واکسیناسیون یکی از راه های مفید برای مقابله با کرونا است، افزود: در شرایط حال حاضر فرصت های مناسبی برای تکمیل واکسیناسیون در شهرها و روستا فراهم است که می توان با استفاده از طرح شهید س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا غیرقابل پیش بینی است/ لزوم رعایت پروتکل ها در استان سمنان

کرونا غیرقابل پیش بینی است/ لزوم رعایت پروتکل ها در استان سمنان