مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 15:172022-04-20سياسي

«حاج جلال» و «کوله هایی پر از لیمو» رونمایی شدند


همزمان با افتتاح پردیس سینمایی مهر دو کتاب «حاج جلال» نوشته لیلا نظری و «کوله هایی پر از لیمو» نوشته محسن صیفی کار رونمایی شد.

- ، مراسم رونمایی از چاپ سی ام کتاب حاج جلال و رونمایی از کتاب کوله هایی پر از لیمو روز گذشته سه شنبه 30 فروردین همزمان با افتتاح پردیس سینمایی مهر با حضور چهره های مختلف فرهنگی و مردم در شهر همدان برگزار شد.

در این مراسم محمد مهدی دادمان رییس حوزه هنری، حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، علی اکبر شیروانی مدیرعامل انتشارات سوره مهر و جمعی از مسئولان حوزه هنری حضور داشتند.

محمد مهدی سماوات رییس حوزه هنری همدان و احمدرضا جعفریان، معاونت سینمایی حوزه هنری در ابتدای این مراسم سخنرانی کرده و پس از آن نماهنگی با حضور سینماداران قدیمی که در آن ابعاد مختلف بازسازی سینما قدس شهر همدان که پس از بازسایی به نام پردیس سینمایی مهر تغییر نام داده به نمایش گذاشته شد و پس از آن از سعید شرفی، جلال ورمزیار، مهدی قره خانی نژاد، مهدی بیا، محسن عسگری، امیر بهمن ازمیری و مترضی زهره تجلیل شد.

در ادامه با حضور مسئولان و نویسندگان دو کتاب بر روی صحنه از جلد سی ام کتاب حاج جلال رونمایی شد؛ حاج جلال پدر گرانقدر حمیدرضا حاجی بابایی است که شجاعانه و با اخلاص تقدیرش را می پذیرد و فرزندانش را به قربا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«حاج جلال» و «کوله هایی پر از لیمو» رونمایی شدند

«حاج جلال» و «کوله هایی پر از لیمو» رونمایی شدند