مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 15:122022-04-20اقتصادي

واحدهای صنعتی باید بخش تحقیق و توسعه را به ساختار خود اضافه کنند


سندیکای صنعت مخابرات ایران در راستای تحقق شعار امسال با عنوان «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین» پیشنهاد داد که واحدهای صنعتی بخش تحقیق و توسعه را به ساختار خود اضافه کنند.

- به نقل از سندیکای صنعت مخابرات ایران، در راستای تحقق شعار امسال با عنوان تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین ، سندیکای صنعت مخابرات ایران در نامه پیشنهادی به وزارت صنعت معدن و تجارت، تاکید کرد که بسترسازی برای اجرای این موارد، زمینه رشد شرکت های تحقیق و توسعه و نهایتاً تبلور صنایع تولیدی حوزه مخابرات و فناوری اطلاعات را مهیا خواهد ساخت.

در این نامه که با امضای فرامرز رستگار، دبیر و عضو هیأت مدیره سندیکای صنعت مخابرات خطاب به کیوان گردان، مدیرکل صنایع تجهیزات برقی و الکترونیکی وزارت صمت تهیه شده، آمده است: پیرو مذاکرات قبلی با جنابعالی برای ساماندهی بهتر صنایع مخابراتی و فناوری اطلاعات و بهره مندی از فرصت شعار سال پیشنهاد اولیه این سندیکا به شرح زیر اعلام می شود.

شرایط فعلی صدور گواهی و دریافت پروانه در وزارت صمت سه نوع گواهی مرتبط با تحقیق و تولید صادر می شود که عبارت از پروانه بهره برداری تولید، پروانه تحقیق و توسعه و گواهی فعالیت تولید بدون کارخانه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای صنعتی باید بخش تحقیق و توسعه را به ساختار خود اضافه کنند

واحدهای صنعتی باید بخش تحقیق و توسعه را به ساختار خود اضافه کنند