مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 14:322022-04-20سياسي

شهردار تویسرکان: مقابل متخلفان می ایستم/ اجازه تخلف به نام سرمایه گذاری را نمی دهیم


شهردار تویسرکان با بیان اینکه با هیچ متخلفی تعارف ندارم و در مقابل زیاده خواهی آنها خواهم ایستاد گفت: نه شورا و نه شهردار هرگز اجازه حل مشکل پرونده تخلف 20 ساله را به صورت غیرقانونی آن هم به نام سرمایه گذاری نخواهند داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، محمد حسین پور بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه پروژه های خوبی در تویسرکان به واسطه همدلی و اعتماد شورای شهر به مدیریت شهری در دست اقدام است اظهار کرد: طبق برنامه تلاش داریم قبل از برودت هوا در تویسرکان برخی از این پروژه ها را به سرانجام برسانیم.

وی با اشاره به آغاز فعالیت سه اکیپ لکه گیری در محلات در راستای تحقق شعار و تحقق عدالت در خدمات رسانی افزود: ارائه خدمات به محلاتی که در چندین سال از خدمات دهی بی بهره بودند و روکش آسفالت خیابان های اصلی پس از استعلام از انجام نشدن حفاری توسط دستگاه های حفار برای مدت زمان حداقلی پنج ساله در این مسیرها را در دستور کار داریم.

شهردار تویسرکان به انجام لکه گیری استاندارد خیابان های اصلی به لحاظ کیفیت آسفالت نسبت به سال های گذشته اشاره کرد و گفت: جذب گردشگر به دلیل ظرفیت های موجود گردشگری در حوزه های تجاری، تاریخی، مذهبی، فرهنگی و طبیعی بواسطه نعمت های خدادادی در شهرستان داریم بنابراین باید با برنامه ریزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار تویسرکان: مقابل متخلفان می ایستم/ اجازه تخلف به نام سرمایه گذاری را نمی دهیم

شهردار تویسرکان: مقابل متخلفان می ایستم/ اجازه تخلف به نام سرمایه گذاری را نمی دهیم