مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 13:272022-04-20اقتصادي

5 پیشنهاد بسیج دانشگاه امام صادق(ع) به وزیر راه برای کنترل قیمت مسکن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس؛ بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام طی نامه ای به رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی نوشت: در کنار افزایش عرضه ملک مسکونی به بازار، استفاده از ابزار مالیات که هم در بازتوزیع منابع نقش دارد و هم می تواند کارکرد تنظیم گری داشته باشد مفید است؛ بعد از غفلت و کارشکنی دولت سابق در این مورد، ضروری است به سمت اخذ مالیات های مناسب حرکت صورت گیرد.

متن این نامه به شرح زیر است: جناب آقای دکتر قاسمی، وزیر محترم راه و شهرسازی سلام علیکم؛ از ابتدای استقرار دولت سیزدهم این فهم در بین نخبگان وجود داشت که دولت سیزدهم در شرایطی حساس تر نسبت به دیگر دولت ها شروع به کار خواهد کرد.

اکنون که حدود هشت ماه از استقرار دولت می گذرد، هرچند نمی توان در رابطه با سرانجام کارهایی که تعریف شده است با قطعیت سخن گفت، اما زمان آن رسیده که ارزیابی اولیه از عملکرد بخش های مختلف دولت صورت گیرد تا نقص ها شناسایی شوند و مسیر موفقیت خادمان ملت هموارتر و با سهولت بیشتر طی شود.

در حوزه مسکن بعد از یک دوره حکمرانی منفعلانه، در اواخر دهه 90 قیمت مسکن رشد چشمگیری را تجربه کرد و همین امر دسترسی مردم به این کالای اساسی را تحت الشعاع قرارداد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 پیشنهاد بسیج دانشگاه امام صادق(ع) به وزیر راه برای کنترل قیمت مسکن

5 پیشنهاد بسیج دانشگاه امام صادق(ع) به وزیر راه برای کنترل قیمت مسکن