مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 12:472022-04-20اقتصادي

کارگروه تامین مالی پروژه های خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران


نشست کارگروه تامین مالی شهرداری تهران با محتوای بررسی پروژه های حوزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، ابوالفضل فلاح معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در نشست بررسی نحوه تأمین مالی پروژه های شهری در حوزه خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران اظهارداشت: وظیفه اصلی در شهرداری این است که بتوانیم وضعیت موجود شهر را حفظ کنیم و همچنین بتوانیم شهر را توسعه و ارتقاء دهیم و به همین منظور یکی از راه ههایی که مدیریت کنونی در پیش گرفته، جذب سرمایه گذار است.

وی با تاکید بر نقش سند جامع سرمایه گذاری شهر تهران در جلب مشارکت بخش خصوصی گفت: درسند جامع سرمایه گذاری بستر زیادی برای اجرای پروژه های مشارکتی در  کلانشهر تهران دیده شده که موجب توسعه پروژه های شهری برای شهروندان خواهد شد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه در این خصوص بایستی اهلیت سرمایه گذاران از طریق مراجع ذیصلاح احراز شودتصریح کرد: اهلیت سنجی سرمایه گذار به منظور جلوگیری از مشکلات مالی و تضییع بیت المال صورت می گیرد.

فلاح اظهار داشت:  بر همین اساس ضرورت دارد، مطالعات اساسی در فرآیند سرمایه گذاری صورت گرفته و توانایی فرد سنجیده و خط و مشی لازم تعیین و پس از آن  مجوز صادر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه تامین مالی پروژه های خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران

کارگروه تامین مالی پروژه های خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران