مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 12:322022-04-20سياسي

مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی معرفی شد


واقف بهروزی با برگزاری مراسم تودیع و معارفه به عنوان مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی معرفی و از خدمات علی اصغر عباس زاده قدردانی شد.

- ، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر اقتصاد و دارایی روز چهارشنبه در معارفه مدیرکل جدید امور اقتصاد و دارایی آذربایجان شرقی از طریق ارتباط تصویری با اشاره به تفویض اختیارات به استان ها به عنوان اولین وزارت خانه، خاطرنشان کرد: انتظار داریم مدیران استانی این اختیارات را به نحو احسن و در راستای رفع مشکلات مردم استان استفاده کنند.

ذبیح الله سلمانی با بیان اینکه وظایف و اختیارات مهمی در این تفویض آمده است، گفت: برخی از تفویض اختیارات نیازمند اصلاح سامانه ها و نرم افزار است که حداکثر تا پایان خرداد ماه اصلاحات مورد نظر انجام می شود تا رسیدگی به امور مردم تسریع شود.

معاون وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به نامگذاری های سال از سوی رهبر معظم انقلاب و برجسته کردن امر تولید و رفع موانع و مشکلات، با تاکید بر حمایت از واحدهای تولیدی و اعطای تسهیلات در این راستا، اظهار کرد: سال گذشته 32 هزار میلیارد تومان تسهیلات و امسال 85 هزار میلیارد تومان برای حمایت از تولید در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی معرفی شد

مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی معرفی شد