مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 12:172022-04-20سياسي

لزوم افزایش اثربخشی پژوهشهای علمی و ماموریت گرا کردن پایان نامه ها


معاون پژوهشی وزارت علوم افزایش اثربخشی پژوهش های علمی و ماموریت گرا کردن پایان نامه های علمی را از اهداف حوزه پژوهشی در سال جدید عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، اولین جلسه نشست معاونان پژوهشی منطقه یک کشور در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین با حضور معاون پژوهشی وزارت عتف و معاون پژوهشی دانشگاه تهران در سالن شهید سلیمانی دانشگاه تهران برگزار شد.

دکتر پیمان صالحی، معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دراین نشست با اشاره به شعار سال یعنی تولید، دانش بنیلن و اشتغال آفرین که تاکید بیشتری بر پژوهش دارد، ابراز امیدواری کرد که از ظرفیت های این شورا برای هم افزایی و همکاری بیشتر استفاده شود.

ایجاد دوره های پسادکتری صالحی در این نشست همچنین به اهمیت پست داک ها در کشور اشاره کرد و افزود: موتور فعال پژوهش و فناوری پست داک ها هستند و در سال گذشته در کشور 15 هزار دانشجو دکترا فارغ التحصیل شده اند که میزان جذب آنها به عنوان عضو هیأت علمی کمتر از 500 نفر بوده است.

وی با تأکید بر اینکه در اولین جلسه شورای عتف بحث پست داک را مطرح خواهیم کرد، مهم ترین مشکل در این حوزه را مشکل مالی عنوان کرد و افزود: به رغم مشکلات در سال جدید پست داک را رشد خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم افزایش اثربخشی پژوهشهای علمی و ماموریت گرا کردن پایان نامه ها

لزوم افزایش اثربخشی پژوهشهای علمی و ماموریت گرا کردن پایان نامه ها