مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 12:122022-04-20دانش

اعطای مجوز ایجاد شعب داخلی و خارجی به دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی


دبیر ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور از اعطای مجوز به دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی برای ایجاد شعب داخلی و خارجی پس از تایید شورای گسترش آموزش عالی خبر داد.

- ، یک صد و شصت و یکمین جلسه شورای ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

منصور کبگانیان در حاشیه یک صد و شصت و یکمین جلسه شورای ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور با اشاره به بحث نهایی سازی سند ملی فناوری نانو در این جلسه گفت: امروز دو بحث مهم را در دستور کار قرار دادیم؛ اولین بحث مربوط به نهایی سازی سند ملی فناوری نانو بود که در جلسات متعددی کار کارشناسی اش انجام شده بود و در جلسه قبل شورای ستاد، برخی از موارد را مطرح و بررسی کردیم.

وی ادامه داد: در این جلسه چشم انداز سند ملی فناوری نانو اصلاح و نهایی شد و برای تطابق با دو برنامه 5 ساله کشور حدود 10 سال را در نظر داریم؛ یعنی با توجه به زمان بندی که محاسبه شد چشم انداز این سند تا سال 1412 به تصویب رسید.

کبگانیان با بیان اینکه راهبردها و اقدامات ملی ماده 4 هم در یک صد و شصت و یکمین جلسه شورای ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور نهایی شد، گفت: اقدام راهبرد ملی ماده 4 با اقدامات ملی که ذیل این راهبرد بود و همچنین شاخص های مربوط به این اقدامات در دستور کار قرار گرفت؛ همچنین دستورکار دوم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای مجوز ایجاد شعب داخلی و خارجی به دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی

اعطای مجوز ایجاد شعب داخلی و خارجی به دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی