مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 12:022022-04-20بين الملل

پاسخ محکم نیروهای صنعاء به نقض آتش بس در مأرب


منابع رسانه ای از حمله گسترده نیروهای ارتش و کمیته های مردمی به مواضع مزدوران ائتلاف سعودی در شهر مأرب در پاسخ به حملات مستمر چند روز اخیر، خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، منابع رسانه ای وابسته به ائتلاف سعودی از آغاز درگیری های شدید میان نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن و مزدوران ائتلاف سعودی و نیروهای دولت مستعفی و فراری این کشور خبر دادند.

به نوشته وبگاه  یمنی عدن الغد ، درگیری ها از بامداد امروز با حمله گسترده نیروهای صنعاء به مقرها نیروهای دولت فراری و مزدوران ائتلاف سعودی - اماراتی در شهر مأرب تشدید شده است و این درگیری ها با حملات توپخانه ای همچنان ادامه دارد.

این عملیات پس از آن آغاز شد که روز گذشته، مزدوران ائتلاف سعودی، با دو فروند موشک کاتیوشا، مواضع ارتش و کمیته های مردمی یمن را در البلق شرقی در استان مارب هدف قرار دادند و با تیراندازی به منازل شهروندان و مواضع ارتش و کمیته های مردمی در استانهای مأرب و لحج نیز شش بار آتش بس ادعایی ائتلاف مذکور را نقض کردند.

پیش از آن نیز با وجود ادعای برقراری آتش بس، همچنان پرواز هواپیماهای شناسایی مسلح و جاسوسی در آسمان استانهای مأرب، تعز، الجوف، حجه، صعده، عمران، البیضا، الضالع و الحدیده انجام می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ محکم نیروهای صنعاء به نقض آتش بس در مأرب

پاسخ محکم نیروهای صنعاء به نقض آتش بس در مأرب