مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 12:022022-04-20اقتصادي

7500 سبد کالا در بین نیازمندان در اردبیل توزیع شد


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 7 هزار و 500 سبد کالا با کمک خیران و نیکوکاران تهیه و در بین اقشار آسیب پذیر توزیع شده است.

- ، حسین دشتی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه همزمان با ماه رمضان در استان اردبیل 29 آشپزخانه مهدوی دایر شده است، اظهار کرد: در طول ماه مبارک رمضان به یاری خیران و نیکوکاران استان اردبیل 25 هزار پرس غذای گرم و 7500 سبد کالا تهیه و در بین مددجویان تحت حمایت و سایر افراد نیازمند توزیع شده است.

وی با بیان اینکه خیران و نیکوکاران همواره یاریگر این نهاد در رسیدگی به امور فقرا هستند، گفت: مردم نیک اندیش استان بیش از چهار میلیارد و 200 میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی برای تأمین سبد کالا و تهیه غذای گرم به کمیته امداد کمک کرده اند که در مناسبت های مختلف و به خصوص جشن رمضان شاهد کمک های چشمگیر آنها هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل ضمن قدردانی از مراکز نیکوکاری که با تلاش های بی وقفه درصدد رفع مشکلات خانوار بی بضاعت هستند، اعلام کرد: همیاری این مراکز موجب سهولت در فرایند رسیدگی به مسائل نیازمندان جامعه شده است.

دشتی با اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین در ماه نزول قرآن، گفت: تاکنون 550 حامی جدید به خیل عظیم حامیان این طرح اضافه شده اند تا با کمک های خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7500 سبد کالا در بین نیازمندان در اردبیل توزیع شد

7500 سبد کالا در بین نیازمندان در اردبیل توزیع شد