مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 11:572022-04-20سياسي

برنامه 110 مجلس احیای شب قدر در هیأت های سراسر کشور


شب قدرهمزمان با فرا رسیدن شب های 19، 21 و 23 ماه رمضان که شب های قدر به حساب می آید، اماکن متبرکه، هیأت های مذهبی و مساجد، امشب و فردا مجالس جشن و شادی برگزار می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، همزمان با فرارسیدن شب های 19، 21 و 23 ماه رمضان که شب های قدر به حساب می آید، اماکن متبرکه، هیأت های مذهبی و مساجد، امشب و فردا مجالس جشن و شادی برگزار می کنند.

مقام معظم رهبری در خصوص آمادگی برای ورود به این شب های با عظمت می فرمایند: در ماه رمضان دل هایتان را هرچه می توانید با ذکر الهی نورانی تر کنید تا برای ورود در ساحت مقدّس لیلهالقدر آماده شوید که:  لَیلَهُالقَدرِ خَیرٌ مِن اَلفِ شَهرٍ.

تَنَزَّلُ المَلائِکَهُ وَ الرّوحُ.

فِیها بِإذنِ رَبِّهِم مِن کُلِّ أمرٍ شبی که فرشتگان، زمین را به آسمان متّصل می کنند، دل ها را نور باران و محیط زندگی را با نور فضل و لطف الهی منوّر می کنند.

1376/09/05 در ادامه برنامه 110 هیأت اطلاع رسانی می شود: (برنامه استان ها با رنگ قرمز متمایز شده است) * موکب محبان علی ابن ابیطالب(ع) - کربلای معلی سخنران: حجج اسلام محمد جواد محقق نیا، سیدعلی مروج، سیدمجتبی طبسی و سیدمحمدرضا نجفی نژاد مناجات و مرثیه خوانی: امیر عباسی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه 110 مجلس احیای شب قدر در هیأت های سراسر کشور

برنامه 110 مجلس احیای شب قدر در هیأت های سراسر کشور