مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 11:522022-04-20اقتصادي

ضرورت تقویت همکاری های اقتصادی و تجاری تبریز و کوبا


استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به همکاری های مشترک و تنگاتنگ ایران و کوبا وهمراهی این دو کشور در مجامع بین المللی، بر ضرورت تقویت همکاری های اقتصادی و تجاری تبریز و کوبا تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، دستاوردهای جهانی داشت و موجب شد توانمندی دانشمندان دو کشور در حوزه دارویی برای دنیا آشکار شود.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین به برخی از ظرفیت های استان در حوزه های اقتصادی و تولیدی اشاره کرد و گفت: آذربایجان شرقی استان بسیار مهمی است که در داخل و خارج از کشور حرف های زیادی برای گفتن دارد و در برخی از صنایع مانند تراکتورسازی، قطعه سازی و محصولات غذایی، تولیدات این استان منحصر به فرد است.

وی با اشاره به وجود منطقه آزاد ارس و منطقه ویژه اقتصادی سهلان و زیرساخت های ارتباطی و حمل ونقل در استان، گفت: آذربایجان شرقی از نظر فرهنگی و گردشگری هم ظرفیت های فراوانی دارد و یکی از توانمندترین استان های کشور از نظر علمی و دانشگاهی است.

استاندار آذربایجان شرقی در پایان از شخصیت های مبارزی مانند فیدل کاسترو در کوبا و شهید حاج قاسم سلیمانی در ایران یاد کرد و گفت: تجربه دو ملت ایران و کوبا نشان داده است که هرچه در برابر تحریم ها و زیاده خواهی ها مقاوم تر باشیم، دستاوردهای بزرگ تری خواهیم داشت و امروز اراده این دو کشور برای تسلیم نشدن در برابر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تقویت همکاری های اقتصادی و تجاری تبریز و کوبا

ضرورت تقویت همکاری های اقتصادی و تجاری تبریز و کوبا