مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 11:122022-04-20فرهنگي

تشکر سردار کارگر از صداوسیما به خاطر تولید و پخش سریال «نجلا»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سردار بهمن کارگر، رییس بنیاد حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس در پیامی از تهیه و پخش مجموعه نجلا که به مقاومت و غیرت مردم خرمشهر و آبادن اشاره شده است، - تشکر سردار کارگر از صداوسیما به خاطر تولید و پخش سریال نجلا در پیام تشکر سردار کارگر از صداوسیما به خاطر سریال نجلا آمده است: از تهیه سریال خوش ساخت و تأثیرگذار نجلا و پخش به موقع آن و آشنا نمودن ملت شریف ایران با بخشی از مقاومت و از خودگذشتگی مردم استان خوزستان کمال قدردانی را دارم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سردار بهمن کارگر، رییس بنیاد حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس در پیامی از تهیه و پخش مجموعه نجلا که به مقاومت و غیرت مردم خرمشهر و آبادن اشاره شده است، از رییس صداوسیما و عوامل این مجموعه تشکر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است: رسانه ملی، دانشگاهی برای ارتقا سطح آگاهی و معرفت عمومی و آوردگاهی برای مقابله با امواج خصمانه تحریف و تفتین است .

حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)برادر ارجمند جناب آقای دکتر پیمان جبلیرییس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایرانبا سلام و احترام؛ بر خود لازم می دانم از تهیه سریال خوش ساخت و تأثیرگذار نجلا و پخش به موقع آن و آشنا نمودن ملت شریف ایران با بخشی از مصائب، مقاومت و از خودگذشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکر سردار کارگر از صداوسیما به خاطر تولید و پخش سریال «نجلا»

تشکر سردار کارگر از صداوسیما به خاطر تولید و پخش سریال «نجلا»