مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 10:572022-04-20سياسي

دفاع از آرمان آزادی قدس وظیفه هر مسلمان است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تایباد گفت: مسلمان با رژیم جلاد و ضد بشری صهیونیست هیچ ارتباطی ندارد و دفاع از آرمان آزادی قدس وظیفه هر مسلمان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازویروس، مراسم روز جهانی قدس امسال در تایباد برگزار می شود، گفت: این مراسم در دو شهر تایباد و مشهدریزه، مرکز بخش میان ولایت شهرستان تایباد با حضور اقشار مختلف مردم روزه دار شهرستان برگزار می شود.

حجت الاسلام علیپور بیان کرد: همچنین با بهره گیری از تجربیات دو سال گذشته، در روزهای منتهی به روز جهانی قدس در فضای مجازی شهرستان نیز نشست های ویدیویی برای گروه های هدف مشخص شده، برگزار خواهد شد.

مردم دنیا برای یک اتفاق بزرگ ساماندهی شدند مولانا غلام نبی توکلی، امام جمعه شهرستان تایباد نیز در ادامه این جلسه اظهار کرد: قبل از انقلاب اسلامی و نامگذاری روز جهانی قدس توسط امام راحل (ره)، از آرمان فلسطین حمایت چندانی نمی شد و اگر هم بصورت پراکنده حمایتی می شد، از طرف مردم بود و دولت ها خود را به کنار داشتند، اما با ابتکار روز قدس مردم دنیا برای یک اتفاق بزرگ ساماندهی شدند و چنین ابتکاری فقط از اهل الله رخ می دهد.

امام جمعه شهرستان تایباد تصریح کرد: جمعه آخر رمضان، در حالی که معنویت مردم در اوج است و از طرفی جمعه قبل از عید سعید فطر، مردم فلسطین تمایل بیشتری برای حضور در مسجدالاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع از آرمان آزادی قدس وظیفه هر مسلمان است

دفاع از آرمان آزادی قدس وظیفه هر مسلمان است