مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 10:572022-04-20اقتصادي

طرحی نوین برای حمایت از زندانیان/160 زندانی جرائم عمد آزاد و شاغل می شوند


طی طرحی که تحت نظارت سازمان زندان ها و دادستانی البرز اجرا می شود؛ 160 نفر از زندانیان جرائم عمد تزاد و در کارخانجات صنعتی اشتهارد مشغول به کار می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علی چهارمحالی، مدیرکل زندان های استان البرز، شامگاه سه شنبه در مراسم گلریزان آزادی زندانیان غیرعمد که با حضور خیرین و جمعی از مسؤولان در شهرستان فردیس برگزار شد، با اشاره به اقدامات ستاد دیه شهرستان فردیس در سال گذشته، اظهار کرد: در سال 1400 ستاد دیه در حوزه فردیس با کمک خیرین توانسته 51 نفر را با پرداخت مبلغ 2 میلیارد و 400 میلیون تومان از زندان آزاد کند.

  وی افزود: در حال حاضر 27 زندانی محکوم مالی با مبلغ بدهی 11 میلیارد تومان در زندان هستند که از مسوولان دادگستری شهرستان تقاضا دارم در اسرع وقت نسبت به برگزاری دادگاه اعسار این افراد و صدور احکام مقتضی مساعدت کنند، تا بتوانیم نسبت به آزادی این افراد با کمک خیرین اقدام کنیم.

   این مقام مسؤول با اشاره به اقدامات اسدلله لاجوردی به عنوان مبدع بسیاری از خدمات حمایتی زندانیان از جمله تشکیل انجمن حمایت از زندانیان، اشتغال زندانیان و غیره، اشاره کرد و افزود: رفتار ایشان با زندانیان همواره توام با رافت اسلامی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرحی نوین برای حمایت از زندانیان/160 زندانی جرائم عمد آزاد و شاغل می شوند

طرحی نوین برای حمایت از زندانیان/160 زندانی جرائم عمد آزاد و شاغل می شوند