مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 10:522022-04-20اقتصادي

لغو ممنوعیت صادرات 4 محصول کشاورزی/ احتمال وضع عوارض صادراتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید روح الله لطیفی درباره ممنوعیت صادرات تعدادی محصولات کشاورزی اظهار کرد: طبق نامه وزارت جهاد کشاورزی صادرات چهار محصول کشاورزی سیب زمینی، - سخنگوی گمرک ایران با اشاره به لغو ممنوعیت صادرات 4 محصول کشاورزی، گفت: صادرات این محصولات در حال حاضر ممنوع نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید روح الله لطیفی درباره ممنوعیت صادرات تعدادی محصولات کشاورزی اظهار کرد: طبق نامه وزارت جهاد کشاورزی صادرات چهار محصول کشاورزی سیب زمینی، پیاز، گوجه فرنگی و بادمجان به دلیل تنظیم بازار بررسی می بایست ممنوع می شد که به دلیل مباحث کارشناسی و فنی و تغییر نظر وزارت جهاد کشاورزی، نامه مذکور به گمرکات اجرایی ابلاغ نشد.

سخنگوی گمرک ایران افزود: بر اساس قانون انتزاع، وزارت جهاد کشاورزی مسئول تولید و تنظیم بازار در بخش کشاورزی است و گمرک هم مجری قوانین و بخشنامه های قانونی است.

وی گفت: به دلیل تغییر نظر وزارت جهاد در گفتگو های شفاهی این موضوع به گمرکات اجرایی ابلاغ نشده و مقرر شده است که تغییراتی در این تصمیم از سوی وزارت جهاد کشاورزی لحاظ شود.

لطیفی افزود: ممکن است وزارت جهاد کشاورزی ممنوعیت صادرات را تبدیل به افزایش تعرفه عوارض صادراتی کند و بر اساس مباحث مطرح شده محصولات گلخانه ای گوجه یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو ممنوعیت صادرات 4 محصول کشاورزی/ احتمال وضع عوارض صادراتی

لغو ممنوعیت صادرات 4 محصول کشاورزی/ احتمال وضع عوارض صادراتی