مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 10:372022-04-20اجتماعي

بی قراری مشتاقان زیارت کربلا ادامه دارد/ مرزهای زمینی همچنان بسته است


در آستانه شب های قدر بسیاری از مشتاقان زیارت امام حسین علیه السلام در انتظار برقراری سفرزمینی به عتبات هستند، اما مرزهای زمینی با عراق همچنان بسته است و مسئولان از مردم می خواهند که برای زیارت کربلا به مرزها مراجعه نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، سفر زمینی به عتبات از ابتدای شیوع کرونا متوقف شد و بیش از 2 سال است که همچنان بسیاری از زائران ایرانی در انتظار بازگشایی مرزهای زمینی و تشرف به شهرهای مقدس عراق هستند ؛ تا جایی که با نزدیک شدن به شب های قدر، دل های مشتاقان زیارت عتبات روانه حرم ارباب شده است.

زمان بازگشایی مرز زمینی با عراق مشخص نیست با این وجود، سیدصادق حسینی، رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به مذاکرات ایران برای بازگشایی مرزهای زمینی با طرف عراقی می گوید: عراقی ها از برقراری سفرهای زمینی استقبال کردند و باید سازوکار مناسبی در این زمینه اجرایی شود.

البته ما پیشنهاد بازگشایی مرزها از عیدفطر را مطرح کردیم، اما هنوز زمان قطعی بازگشایی مرزهای زمینی مشخص نیست و ما منتظر تصمیم طرف عراقی هستیم.

این امر در حالی است که بسیاری از عاشقان زیارت عتبات منتظر بودند که در شب های قدر به کربلا مشرف شوند و بتوانند با هزینه پایین تری نسبت به سفرهای هوایی، شب های سرنوشت ساز قدر را در جوار حرم سیدالشهدا علیه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی قراری مشتاقان زیارت کربلا ادامه دارد/ مرزهای زمینی همچنان بسته است

بی قراری مشتاقان زیارت کربلا ادامه دارد/ مرزهای زمینی همچنان بسته است