مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 09:472022-04-20سياسي

رنج ناشی از مجازات به خانواده زندانی تسری پیدا نکند


رییس سازمان زندان ها با تاکید بر اصل شخصی بودن جرم گفت: فقط مرتکب جرم باید متحمل مجازات شود و ما باید به نحوی تدبیر کنیم که رنج ناشی از مجازات به خانواده زندانی تسری پیدا نکند.

- به نقل از سازمان زندان ها، غلامعلی محمدی رییس سازمان زندان ها در نشست مدیران ارشد استان کرمان با مدیران بنگاه های اقتصادی که با محوریت کمک به زندانیان و اقدامات پیش رو برگزار شد، گفت: خانواده زندانیان در معرض آسیب هستند و در شرایط اقتصادی کشور لازم است که این خانواده ها بیشتر مورد حمایت ما قرار گیرند.

وی افزود: البته یکی از مأموریت های مهم سازمان زندان ها، حمایت از خانواده زندانیان است که به کمک 232 انجمن در سراسر کشور تحت پیگیری قرار دارد.

محمدی با تاکید بر اصل شخصی بودن جرم گفت: فقط مرتکب جرم باید متحمل مجازات شود و ما باید به نحوی تدبیر کنیم که رنج ناشی از مجازات به خانواده زندانی تسری پیدا نکند.

رییس سازمان زندان ها تأکید داشت: فرد زندانی که در زندان تحمل حبس می کند، بسیاری از دغدغه های معیشتی را ندارد اما خانواده او نیازمند حمایت و رفع دغدغه های معیشتی است.

محمدی با تقدیر از خیرین و برپایی چنین نشست هایی درجهت کمک به خانواده آنان و همچنین توسعه اشتغال زندانیان و خانواده هایشان، یادآور شد: ما در سازمان زندان ها در سال جاری عزم خود را برای توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنج ناشی از مجازات به خانواده زندانی تسری پیدا نکند

رنج ناشی از مجازات به خانواده زندانی تسری پیدا نکند