مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 09:322022-04-20فرهنگي

شب شعر آیینی «آیات عدالت» در خراسان شمالی برگزار می شود


معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزاری شب شعر آیینی «آیات عدالت» در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز رضا رضایی، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: شب شعر آیینی آیات عدالت با حضور 15 تن از شاعران استان و 3 تن ازشاعران کشوری یکم اردیبهشت ماه در تالار مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این شب شعر به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان و شب های لیالی قدر برگزار می شود، گفت: شاعران در وصف مولای متقیان امام علی(ع) و ماه مبارک رمضان به قرائت اشعار خود می پردازند.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی افزود: شعر آیینی از دیر باز برای زنده نگه داشتن شعائر دینی و مدح و ستایش ائمه اطهار(ع) رواج داشته است و شاعران در این زمینه با اشعار تأثیرگذار خود نقش مهمی در معرفی آن داشته اند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری این گونه شب شعر ها در مناسبت های مختلف راهکار خوبی برای ایجاد ارتباط و آشنایی دوسویه شاعران و تبلور اندیشه های هنری آنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب شعر آیینی «آیات عدالت» در خراسان شمالی برگزار می شود

شب شعر آیینی «آیات عدالت» در خراسان شمالی برگزار می شود