مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 09:272022-04-20اقتصادي

نرخ کرایه در شیراز؛ بلاخره چند؟!


بگو مگو بر سر کرایه تاکسی یکی از چالش های قدیمی میان مسافر و راننده است، موضوعی که بر سر نداشتن پول خرد در بیشتر اوقات باعث بحث و جدل میان رانندگان و مسافران می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، از انجایی که مسافران تاکسی و وسایل حمل و نقل عمومی، عموما قشر متوسط و ضعیف جامعه هستند و از طرفی رانندگان تاکسی نیز از اقشار کم درامد جامعه به شمار می روند، هر سال افزایش نرخ کرایه تاکسی به نظر مسافر زیاد و برای راننده کم تلقی می شود.

امسال و در جلسه علنی شورای شهر شیراز نرخ کرایه تاکسی با افزایشی به نسبت بیشتر از سال های گذشته مصوب و به فرمانداری ارسال شد.

کورس اول از 2 هزار و 500 تومان به 3 هزار و 500 و کورس های بعد از هزار و 500 به 2 هزار و 500 با هدف کمک به معیشت رانندگان افزایش یافت.

این مصوبه اما با مخالفت فرمانداری رو به رو شد و به صحن شورا بازگشت.

  در این میان نکته قابل توجه اخذ کرایه جدید بدون مصوب شدن از سوی رانندگان محل مناقشه جدید میان راننده و مسافر شد، گذشته از انکه به دلیل کمبود پول خرد و نصب نکردن دستگاه کارتخوان در تاکسی ها که سال هاست وعده آن داده شده است، این رقَم برای رُند شدن گاهی افزایش هم می یابد!  دست رد فرمانداری بر افزایش 70 درصدی کرایه تاکسی پیگیری ماجرا از سوی فرمانداری شیراز به این نتیجه منتج شد که فرمانداری ضمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ کرایه در شیراز؛ بلاخره چند؟!

نرخ کرایه در شیراز؛ بلاخره چند؟!