مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 09:172022-04-20اقتصادي

روستاهای لاریجان آمل تحت پوشش آبفا نیستند


مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران از اینکه روستاهای لاریجان تحت پوشش حمایتی و نظارت این شرکت نیستند، انتقاد کرد.

- بهزاد برارزاده در حاشیه افتتاح طرح های آبرسانی آمل در گفتگو با خبرنگار مهر به بهره برداری آزمایشی ازحفر چاه عمیق انتقال آب در مخزن روستای بوران آمل اشاره کرد و گفت: این چاه در هفته دولت سال گذشته حفر آن شروع و پیش از سال جدید به طور آزمایشی استفاده و وارد مدار شده بود.

برارزاده ادامه داد: افتتاح این چاه تا نیمه نخست اردیبهشت ماه انجام خواهد شد که با وارد مدار شدن آب چاه مجتمع بوران آمل، مشکلات کم آب در خیابان امام رضا و بلوار بسیج که نیمی از جمعیت شهری آمل را شامل می شود، به طور کلی برطرف خواهد شد.

وی همچنین با گلایه از اینکه متأسفانه در بخش کوهستانی لاریجان آمل، هنوز زیرپوشش حمایتی و نظارتی شرکت آب و فاضلاب مازندران قرار نگرفته است، گفت: مدیریت مصرف وبهره برداری آب در این بخش دراختیار مردم روستا است و به همین خاطر امکان ارائه خدمات که در روستاها و مناطق دیگر استان انجام می شود، دراین بخش امکان پذیر نیست.

آب شرب آمل باید به وضعیت پایدار برسد معاون استاندار مازندران و فرماندار ویژه شهرستان آمل هم در این مراسم با تاکید بر اینکه متأسفانه تأمین آب شرب شهر آمل در برخی مواقع دچار مشکل می شود باید برای تأمین آب شرب پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاهای لاریجان آمل تحت پوشش آبفا نیستند

روستاهای لاریجان آمل تحت پوشش آبفا نیستند