مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 08:072022-04-20اقتصادي

گُل کاران دودانگه ساری در انتظار فصل برداشت گل محمدی


مدیرعامل شرکت تعاونی گل محمدی و گیاهان دارویی دودانگه ساری گفت: برداشت گل محمدی از اوایل اردیبهشت در منطقه دودانگه ساری آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، اسماعیل خورشیدی مدیرعامل شرکت تعاونی گل محمدی و گیاهان دارویی دودانگه ساری اظهار کرد: برداشت گل محمدی از اوایل اردیبهشت در منطقه دودانگه آغاز می شود و این روزها گل گاران در حال رسیدگی به باغ ها و در انتظار برداشت گل ها هستند.

وی با بیان اینکه سال گذشته حدود 100 تن گلاب توسط گل گاران تولید و  به فروش رسید، افزود: باتوجه به توسعه کشت امسال سطح زیرکشت بالای 100 هکتار بوده ولی درحال افزایش است.

مدیرعامل شرکت تعاونی گل محمدی و گیاهان دارویی دودانگه ساری با اشاره به اینکه پنجمین جشنواره گل محمدی و گیاهان دارویی امسال در منطقه دودانگه برگزار می شود، یادآور شد: باتوجه به شرایط کرونایی جشنواره برگزار نشده که درحال حاضر درحال مقدمات و انتخاب مکان برگزاری جشنواره هستیم.

خورشیدی ادامه داد: برپایی جشنواره در رونق فروش و تشویق توسعه کشت اثرگذار است که براساس برنامه ریزی هفته پایانی اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به توسعه کشت و همچنین کاهش هزینه ها توصیه ما با گل کاران منطقه این است بحث کشت تجمیعی را در دستور کار قرار دهند؛ چراکه بحث کشت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گُل کاران دودانگه ساری در انتظار فصل برداشت گل محمدی

گُل کاران دودانگه ساری در انتظار فصل برداشت گل محمدی